Volg de volgende stappen om Vabi Elements te installeren:
Wanneer er een update is, zal je een melding krijgen, zodra je Elements start. Je kunt dan de bovenstaande stappen volgen om de nieuwste versie te installeren.
Voor toegang tot de software is een persoonlijk account vereist. Het aanmaken van een account is alleen mogelijk met een uitnodiging van jouw technisch contactpersoon.
In onze handleiding lees je meer informatie over hoe je kunt inloggen, hoe je persoonlijke profiel is opgebouwd, en welke handige functies technisch beheerders kunnen gebruiken binnen het gebruikersbeheer.
Onder ‘Extra – Activatiescherm’ kun je zien welke modules voor jou beschikbaar zijn:
Let op, je moet verbonden zijn met internet om te kunnen activeren.
Nadat de verschillende modules zijn geactiveerd, kan er onder projectinstellingen gekozen worden welke modules er doorgerekend dienen te worden. Het is raadzaam om alleen de daadwerkelijk relevante modules aan te vinken, zodat alleen de relevante invoervelden zichtbaar komen. Daarnaast is het mogelijk een module op accentueer te zetten. De invoervelden van de geaccentueerde module worden dan blauw (je kunt deze kleur ook aanpassen bij Extra-Voorkeuren) .
Ben jij technisch contactpersoon binnen je organisatie? In onze handleiding lees je uitgebreid hoe je gebruikers kunt uitnodigen, beheren en ondersteunen binnen het Vabi Platform.
De uitgenodigde personen ontvangen een e-mail met instructies om een account aan te maken of om de licentie aan hun bestaande account toe te voegen.
In het gebruikersoverzicht kunt u:
Vabi Elements maakt uit zichzelf niet standaard backups. Het is daarom verstandig om de herinnering voor opslaan aan te zetten. Dit kan onder Extra-Voorkeuren, tabblad Opslaan. Ook kun je hier het aantal back-ups per project aangeven. Bekijk de video hoe je back-ups maakt en weer kunt hergebruiken.